pátek 21. února 2014

Celtic Knot



Když jsem nedávno procházela kolem provaznictví, nemohla jsem odolat alespoň nakouknout dovnitř. O chvíli později už jsem odcházela s tímhle metrovým lankem a přemýšlela jsem, co z něj asi vyrobím. Zaujal mě tzv. keltský uzel, ale bez jakékoliv skautské průpravy mi dal tenhle náhrdelník pěkně zabrat:) Po odborné konzultaci se nakonec vše povedlo a já teď s jistotou vím, že v tom malém obchůdku na Újezdě jsem nebyla naposledy!!

When I recently walked around the store with ropes I couldn´t resist at least have a look inside. A few minutes later, I walked away with this one meter long rope and I wondered what I create of it. This celtic knot cought my eyes but without any scout education it was pretty hard to make this necklace:) After proper consultation everything worked well and I certainly know that it wasn´t my last visit at the little shop in the centre of Prague!!

Žádné komentáře:

Okomentovat