pondělí 2. září 2013

Juicy top and sales




Posezónní výprodeje jsou dávnou minulostí, v obchodech už nás láká nová kolekce a já se musím pochválit, že jsem tentokrát letním slevám v klidu odolala :) Jen s tímhle šťavnatým topem jsme se hned skamarádili a za pár korun skončil u mě na ramínku..Tak by mě jen zajímalo, jak dlouho mi vydrží přesvědčení, že nic nového nepotřebuju :D

Top: Reserved, pants: Promod, jacket: Mango, bag: vintage, shoes: Deichmann, necklace: Promod

Post-season sales are definitely past, new collection already attracts us in stores and I'm quite proud of myself because this time I resisted summer discounts :) Only with this juicy top we just became friends and it ended up in my shopping bag..So I would just wonder how long it will last the conviction, that I don´t need anything new :D

Žádné komentáře:

Okomentovat